niedziela, listopada 12, 2006

in love :-(


My mouth is dry, my legs are weak
I'm thinking this cause I can't speak
I'm looking at you, you're looking at me
You must think that I'm just crazy

If you only knew what you're putting me through
It feels like a heart attack
You're giving me a heart attack
Heart attack
You're giving me a heart attack
Must have died and gone to heaven
What a way to go

I can't catch my breath
You must be a dream
But you're the cutest thing I've ever seen
I'm way past the point of recovery
You're gonna be the death of me

If you only knew what you're putting me through
It feels like a heart attack
You're giving me a heart attack
Heart attack
You're giving me a heart attack
Must have died and gone to heaven
What a way to go
A heart attack
You're giving me a heart attack
Heart attack
You're giving me a heart attack

+=+=+=+=+=+=+=+=+=+=+=+=+=+=+=+=+=+

tak, znowu, znowu, znowu, znowu jestem in love [ang. zakochany - lingwistów proszę o ew. korekty :-)].
czy jest mi z tym dobrze? chyba znacie odpowiedź

czy się nad sobą użalam?? chyba tak, ale ponoć nie okazuję uczuć, tylko się z nimi chowam
i chyba nawet nie ma w tym nic dziwnego, skoro....

co się wydarzy??? chyba nic szczególnego. jak zwykle.

powiedziałem o tym, bo o czym miałem tu napisać?

o maturach probnych, które mam za 3 dni?
po co, skoro umiem tyle, że mogę się schować...
o tym, że nie umiem gadać z ludźmi??
po co, skoro to się ma albo się nie ma...
o tym, że jestem pojebany???
po co, skoro syndrom pojebania jest nieuleczalny...
(pojebanym współczuję, niepojebanym gratuluję)

ps. Iza - gratuluję i życzę ci wszystkiego dobrego
ps.2 nie, nie zakochałem się w tej pani na zdjęciu (ona ma teraz prawie 60 lat)
ps.3 i tak w sumie napisalem o wszystkim i o niczym. ale jak ktoś coś jeszcze chce wiedzieć, to zapraszam do pokoju zwierzeń

Słucham:
Olivia Newton John - Heart Attack
Bucks Fizz - New Beginning (Mamba Seyra)
Lombard - Nasz Ostatni Taniec

Komentarze (2):

Anonymous Anonimowy pisze...

pogryzę Cię kiedyś... jak w czwartek się pytałam, to "nic nie wiem" tak?
to sobie pogadamy w szkole, bo na gg to mnie juz w zasadzie prawie w ogóle nie ma.

11/12/2006 5:29 PM  
Blogger Wojciech Szczerek pisze...

looozik ;-(

11/12/2006 9:53 PM  

Prześlij komentarz

Subskrybuj Komentarze do posta [Atom]

<< Strona główna