niedziela, marca 11, 2007

tyle samo prawd, ile kłamstw

Uczę się od lat, staram się od lat
By sprawiedliwa miarka moc odmierzyć świat,
Oddzielić ziarna od plew, od bieli czerń
Wśród tylu znaczeń prosty odnaleźć sens

Czego ty chcesz pytają mnie
Masz w głowie chyba źle
Co ci to da prawda czy fałsz
Jedna pozorów gra
Co ci się śni, pytasz czy kpisz
Nie wygrasz na tym nic
Nie wygrasz nic

Tyle samo prawd ile kłamstw rządzi całym światem mym
Tyle samo prawd ile kłamstw kieruje nim
Tyle samo prawd ile kłamstw pośród mijających dni
Ze sam diabeł nie odróżni ich



Uczę się od lat, staram się od lat
By wyszło mi to moje dwa razy dwa
Próbuję raz któryś juz obliczać znów
Ułożyć na to życie sensowny wzór

Czego ty chcesz pytają mnie
Masz w głowie chyba źle
Co ci to da prawda czy fałsz
Jedna pozorów gra
Co ci się śni, pytasz czy kpisz
Nie wygrasz na tym nic
Nie wygrasz nic

Tyle samo prawd ile kłamstw rządzi całym światem mym
Tyle samo prawd ile kłamstw kieruje nim
Tyle samo prawd ile kłamstw pośród mijających dni
Ze sam diabeł nie odróżni ich

===========================================

Ciężko, ciężko, ciężko!!!! Eee tam, wcale nie jest ciężko. Moje bateryjki jeszcze nieźle funkcjonują, muszę przyznać, więc do matury uciągnę. Pytanie tylko czy samą maturkę uciągnę :-/. No tak czy siak ...... hmmmm (monotematycznie ;-D) ŻYJĘ!!!
ps. zaczynam odkrywać, że jestem materialistą, bo bardzo cieszę się z moich nowych ciuchów wiosennych. pech przyroda...

ps2. Dziś zaśpiewa nam królowa kiczu - IZA! Mimo, iż piosenkarka z niej żadna, ma bardzo ciekawą piosenkę. Nawet trochę egzystencjalna z odrobiną podtekstu politycznego, ważnego w czasach dla Polski i Polaków nieciekawych (no, ale wielka poezja to to nie jest :-P).

Słucham:
Anna Jantar - Nic Nie Może Wiecznie Trwać
Sofa - album Many Stylez
Lombard - Gwiazdy Rock and Rolla


Komentarze (1):

Anonymous Anonimowy pisze...

a ja się cieszę z nowych spodni, które sobie dziś kupiłam :D
i czuję wiosnę i jest doooobrze :D
znaczy... ja się jutro (chyba) ubieram wiosennie i koniec tej durnej zimy :D

3/11/2007 6:06 PM  

Prześlij komentarz

Subskrybuj Komentarze do posta [Atom]

<< Strona główna