poniedziałek, grudnia 26, 2005

święta, święta i po świętach

niestety przygotowania świąteczne zajęły mi zbyt dużo czasu, toteż nie miałem siły brać się za życzenia itp. mam nadzieję że wszyscy jakoś odpooczęli przez święta. Ja tobym chętnie tak z tydzień jeszcze poleniuchował. no, ale sylwester czeka, a sam się nie zrobi. w każdym razie życzę wszystkim Szcęśliwego Nowego Roku. przed nami (tzn. przed chórem) wielkie zadanie: Ogólnopolski Konkurs Kolęd i Pastorałek w Będzinie. zobaczymy jak będzie...
ps. jestem histerykiem - dowód : dzisiejszy dzień.
słucham:
Kierra Kiki Sheard - You Don't Know
Pointer Sisters - I'm So Excited
Vladimir Cosma - La ouile et la couse

Komentarze (3):

Anonymous Anonimowy pisze...

Hej Wojtusiu DROGI!! Z pewnoscia pojdzie Wam GICIOR :) 3mam kciuki... a tak w ogole to TESKNIE!!!

1/03/2006 9:26 PM  
Blogger Wojciech Szczerek pisze...

dzięki bardzo za 3manie. niestety nasz chór nic nie zajął, a to pewnie dlatego że było potwornie dużo innych wykonawców, a nasza stylistyka zupełnie się nie miała do kryteriów.
ja też bardzo tęsknię!!!

1/10/2006 2:49 PM  
Anonymous Anonimowy pisze...

oj tam.. miejsce nieistotne... udzial sie liczy :)))Jestemn pewna, ze byliscie niezli :)!!
USCISKI I BUZIAKI W NOWYM ROCZKU!!!

1/22/2006 12:51 PM  

Prześlij komentarz

Subskrybuj Komentarze do posta [Atom]

<< Strona główna