sobota, grudnia 03, 2005

i'm back



witam! żyję, czuję się lepiej, choć nie ukrywam że zapierdol ostatnich 5 dni wkurwił mnie strasznie inic mi się nie chce robić. no ale czekają koncerty HoG, a w to trzeba włożyć dużo serca i pracy.ostatnimi czasy byłem lekko niedysponowany z powodu tzw. "nadmiaru zajęć" oraz "spraw sercowych", ale wreszcie wszystko jezd fporzo (nowa pisownia). mam nadzieję, że wszyscy mi to wybaczą.

słucham:

Kirk Franklin - Looking For You
Robbie Williams - Tripping
Bauhaus - Bela Lugosi's Dead

ps. w odpowiedzi na potencjalne pytanie: "w jakim języku jest ten blog?" odpowiadam w "w angiepolskim"

Komentarze (1):

Blogger tJAy pisze...

hehe...w końcu przeniosłeś się z tej marnej republiki na blogspota...pomyśl jeszcze o jakiś fajnych fotach...życzę ciekawych koncepcji i natchnienia w trakcie tworzenia bloga :P pozdro

12/07/2005 6:43 PM  

Prześlij komentarz

Subskrybuj Komentarze do posta [Atom]

<< Strona główna